نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
او مناسب یوونتوس اسـت

او مناسب یوونتوس اسـت

بانوی پیر کماکان گزینه های پیش رو را بررسی می کند و بدنبال بازیکنی موثر است تا در فرصت نقل  انتقالات زمستانی اضافه شود . در همین رابطه یکی از بازیکنانی که حضور او در یووه طی روزهای گذشته مطرح شده است مخیتاریان می باشد که اتفاقا رایولا مدیر برنامه های او است .

رایولا که در این روزها در تورین بسر می برد و چندباری در محل تمرین یووه هم دیده شده است در مورد احتمال پیوستن هنریخ میخیتاریان به یووه اینگونه گفت :

" او هم از نظر تکنیکی و هم حرفه ای بازیکن بسیار خوبی است . میخیتاریان بزرگ شده ارمنستان است و بعد از آن به عضویت شاختار در آمده. او بازیکنی است که می تواند بسیار موثر باشد و با گلزنی و دادن پاس گل برای تیمش مفید باشد "

" فکر می کنم که او برای یووه مناسب باشد، زیرا او شایستگی و توانایی این را دارد که در یکی از ده تیم بزرگ دنیا بازی کند . البته که جدایی او از دورتموند هم دشوار است اما او می تواند به لیگ ایتالیا برود و به یووه کمک کند ، باید دید که شرایط چگونه پیش می رود "

براردی و عدم اطمینان یووه به او تا اینجای کار ؟

" براردی آینده بسیار خوبی دارد و یووه می تواند در آینده به خوبی به او اعتماد کند البته شرایط برای زازا هم همینگونه است زیرا او بازیکن با کیفیتی است "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: